preskoči na sadržaj

Tehnička škola Zagreb

Login
Učenički servis

info: 01 / 378 32 20

Strojovođe

CENTAR ZA OSPOSOBLJAVANJE STROJOVOĐA

voditelj: Josip Kunac

email: josip.kunac@skole.hr

mob: 099 712 51 75

Literatura za strojovođe

Obavijesti za polaznike

Učenički dom

Anketa

Anketa - samovrjednovanje

Samovrjednovanje

Školsko sportsko društvo

ŠSD LOKOMOTIVA TŠZ

     

Stranice profesora

Arhiva vijesti

od listopada 2004. do danas
 
Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Edukacija odgojno-obrazovnih djelatnika Tehničke škole Zagreb i Učeničkog doma u okviru Erasmus + projekta
Autor: Siniša Tevelly, 10. 3. 2025.


U okviru Erasmus + projekta od 17. do 21. veljače 2025. god. održana je edukacija odgojno-obrazovnih djelatnika Tehničke škole Zagreb i Učeničkog doma pod nazivom „Raditi, učiti i biti dobro: pozitivno obrazovanje“ koju je vodila dr. sc. Mirjana Beara Benjak, izv. prof. Psihologije u obrazovanju Univerziteta u Kragujevcu i Instituta za pozitivnu psihologiju u Novom Sadu.

Cilj edukacije bio je osposobiti nastavnike i odgojitelje za primjenu tehnika pozitivne psihologije u odgoju i obrazovanju kao i razvijati njihove snage karaktera, motivaciju i dobrobit te poticati međusobne odnose, empatiju i suradnju među sudionicima. Pozitivna psihologija u obrazovanju razvija se u pravcu stvaranja pozitivnih odgojno-obrazovnih ustanova koje podržavaju pozitivan razvoj i dobrobit učenika i djelatnika ustanove kao i roditelja.

Pet dana iznimno ugodnog rada i druženja nastavnika i odgojitelja donio je niz dobrobiti za sudionike poput otkrivanja vlastitih karakternih snaga kao i njihovo preslabo, optimalno i pretjerano korištenje (VIA kvalifikacija), potom i osvještavanje pozitivnih i negativnih emocija (PANAS upitnik) kao izvora subjektivnog blagostanja uz češće nametnute objektivne pokazatelje blagostanja poput ekonomskog, društvenog i sl.

Naglasak radionice bio je na poticanju pozitivnih emocija i pozitivne motivacije kod djelatnika, a time posredno i kod učenika, jer su upravo pozitivne emocije te koje povećavaju opseg pažnje, kreativnost i razinu mišljenja i aktivnosti, poboljšavaju odnose i zdravlje učenika, dok je balans između unutrašnje i vanjske motivacije, kao i motivacije kroz postignuće i kroz povezivanje, preduvjet dobro postavljenih ciljeva obrazovanja kroz autonomiju, kompetentnost i povezanost kako kod učenika tako i kod nastavnika i odgojitelja.

Međusobno druženje i dijeljenje iskustava sudionika, slušanje i razumijevanje, ohrabrivanje i darivanje, uz poticajno koordiniranje voditeljice, obogatilo je sudionike novim vještinama i znanjima, a time i ostvarilo cilj pozitivne psihologije.

Mirna Bauk, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju