CENTAR ZA OSPOSOBLJAVANJE STROJOVOĐA
voditelj: Josip Kunac
email: josip.kunac@skole.hr
mob: 099 712 51 75
« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U okviru Erasmus + projekta od 17. do 21. veljače 2025. god. održana je edukacija odgojno-obrazovnih djelatnika Tehničke škole Zagreb i Učeničkog doma pod nazivom „Raditi, učiti i biti dobro: pozitivno obrazovanje“ koju je vodila dr. sc. Mirjana Beara Benjak, izv. prof. Psihologije u obrazovanju Univerziteta u Kragujevcu i Instituta za pozitivnu psihologiju u Novom Sadu.
Cilj edukacije bio je osposobiti nastavnike i odgojitelje za primjenu tehnika pozitivne psihologije u odgoju i obrazovanju kao i razvijati njihove snage karaktera, motivaciju i dobrobit te poticati međusobne odnose, empatiju i suradnju među sudionicima. Pozitivna psihologija u obrazovanju razvija se u pravcu stvaranja pozitivnih odgojno-obrazovnih ustanova koje podržavaju pozitivan razvoj i dobrobit učenika i djelatnika ustanove kao i roditelja.
Pet dana iznimno ugodnog rada i druženja nastavnika i odgojitelja donio je niz dobrobiti za sudionike poput otkrivanja vlastitih karakternih snaga kao i njihovo preslabo, optimalno i pretjerano korištenje (VIA kvalifikacija), potom i osvještavanje pozitivnih i negativnih emocija (PANAS upitnik) kao izvora subjektivnog blagostanja uz češće nametnute objektivne pokazatelje blagostanja poput ekonomskog, društvenog i sl.
Naglasak radionice bio je na poticanju pozitivnih emocija i pozitivne motivacije kod djelatnika, a time posredno i kod učenika, jer su upravo pozitivne emocije te koje povećavaju opseg pažnje, kreativnost i razinu mišljenja i aktivnosti, poboljšavaju odnose i zdravlje učenika, dok je balans između unutrašnje i vanjske motivacije, kao i motivacije kroz postignuće i kroz povezivanje, preduvjet dobro postavljenih ciljeva obrazovanja kroz autonomiju, kompetentnost i povezanost kako kod učenika tako i kod nastavnika i odgojitelja.
Međusobno druženje i dijeljenje iskustava sudionika, slušanje i razumijevanje, ohrabrivanje i darivanje, uz poticajno koordiniranje voditeljice, obogatilo je sudionike novim vještinama i znanjima, a time i ostvarilo cilj pozitivne psihologije.
Mirna Bauk, prof.