preskoči na sadržaj

Tehnička škola Zagreb

Login
Učenički servis

info: 01 / 378 32 20

Strojovođe

CENTAR ZA OSPOSOBLJAVANJE STROJOVOĐA

voditelj: Josip Kunac

email: josip.kunac@skole.hr

mob: 099 712 51 75

Literatura za strojovođe

Obavijesti za polaznike

Učenički dom

Anketa

Anketa - samovrjednovanje

Samovrjednovanje

Školsko sportsko društvo

ŠSD LOKOMOTIVA TŠZ

     

Stranice profesora

Arhiva vijesti

od listopada 2004. do danas
 
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

O programiranju

 O PROGRAMIRANJU


Proučite sadržaj koji učimo: Osnove programiranja 

U novije vrijeme sve popularnije postaje tzv. Vizualno programiranje. U vizualnom programiranju učenici ne pišu naredbe programa već postupkom miša pritisni-povuci slažu grafičke ikone u kod programa.

 
Primjeri programskih alata za vizualno programiranje su:
1. Lego NXT - za programiranje Lego MindStorms robota
 
NXT  - interaktivni demo 
(za kretanje kroz demo program morate pratiti upute i koristiti navigacijski gumb u gornjem desnom dijelu prozora)

2. Microsoft Robotics Studio - za programiranje robota i drugih uređaja
3. Game Maker - za programiranje 2D i 3D igara

 
Game Maker -  o primjeni učenja programiranja igra s učenicima naše škole
 
4. Alice - za programiranje 3D aplikacija (igara)
5. Kodu - za programiranje 3D igara
 



Ostali sadržaji

Robot Lego MindStorms (NXT)

 Programiranje u C++

Robot Boe-Bot


IZVORIŠTA

1. Interaktivni demo " Test Drive the LEGO MINDSTORMS NXT Software ";
preuzet je s web stranica National Instruments Corporation, 19. 06. 2008. ;
URL: www.ni.com/academic/mindstorms/works.htm

preskoči na navigaciju