CENTAR ZA OSPOSOBLJAVANJE STROJOVOĐA
voditelj: Josip Kunac
email: josip.kunac@skole.hr
mob: 099 712 51 75
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu projekta Kultura turizma, Turističke zajednice grada Zagreba i Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport, Željeznička tehnička škola provodi aktivnosti s učenicima kroz dva programa: Željeznička tehnička škola u Zagrebu osvijetljena neposrednom blizinom Lenucijeve potkove i Upoznajmo prošlost i sadašnjost grada kroz muzeje i galerije.
Voditeljice: Iva Grisogono i Antonia Runje
Cilj programa je upoznavanje s gradom Zagrebom i njegovim turističkim, kulturnim i prirodnim obilježjima.
Učenici će programom tragati za autentičnošću, novim informacijama i time će obogatiti i proširiti svoje vlastite spoznaje i znanje o gradu Zagrebu. U programu će aktivno sudjelovati kako bi zadovoljili vlastite kulturne potrebe i prenijeli ih ostalim učenicima škole.
Zaključno planiramo da svi sudionici programa sudjeluju u vožnji gradskog turističkog vlaka.
Naziv aktivnosti: ŽELJEZNIČKA TEHNIČKA ŠKOLA U ZAGREBU OSVIJETLJENA NEPOSREDNOM BLIZINOM LENUCIJEVE POTKOVE
Ciljevi i zadaće:
- osvijetliti okruženje u kojem djeluje naša škola, a samim time i našu školu
- ukazati na važnost povijesnog razvoja grada Zagreba koja proizlazi iz Lenucijeve potkove kao simbola odnosno prepoznatljivosti grada Zagreba
- istaknuti današnji značaj Zelene potkove i u tom smislu potaknuti učenike na drugačiji doživljaj grada u kojem žive, konkretnije na doživljaj jednog njegovog dijela u čijoj se blizini nalazi i njihova (naša) škola
- osvijestiti mogućnosti drugačijeg pogleda na Zelenu potkovu (prostor druženja, rekreacije i umjetničkog stvaralaštva)
- potaknuti učenike da osmisle način na koji bi svoj grad, odnosno jedan njegov određeni dio prikazali posjetiteljima
- kvalitetno provođenje slobodnog vremena
Nositeljica:Antonia Runje
Suradnica: Iva Grisogono
Ciljna grupa: učenici od 1. do 3. razreda (25 učenika)
Vremenik: siječanj – lipanj 2011.
Realizacija programa:
- istražiti literaturu koja svjedoči o povijesnom razvoju i značajkama Lenucijeve potkove i neposredne blizine toga dijela grada radi vjerodostojnog teksta koji će biti popraćen fotografijama koje prikazuju nekadašnje stanje
- istražiti moguće članke i drugu dokumentaciju koja se odnosi na današnji značaj toga dijela grada
- zabilježiti fotografije najznačajnijih sadržaja Lenucijve potkove i neposredne blizine kako bi se prikazalo današnje stanje u odnosu na nekadašnje.
Mjesto provedbe:
Trg Nikole Šubića Zrinskog, Trg Josipa Jurja Strossmayera, Trg kralja Tomislava, Trg Ante Starčevića, Botanički vrt, Trg Marka Marulića, Mažuranićev trg, Trg Maršala Tita, Esplanada (odnosi se na neposrednu blizinu, a naglasak bi bio na interijeru Esplanade)
Vrjednovanje:
- izraditi plakate koji će biti izloženi u našoj školi kako bi projekt bio transparentan svim učenicima i djelatnicima škole
- izraditi prospekt (brošuru) koji će se temeljiti na tekstu i pripadajućim fotografijama koje će biti načinjene iz perspektive učenika (isto može biti prikazano i u Power point prezentaciji). Prospekt dodatno obogatiti svojim ilustracijama, crtežima i slikama, kao i stvaralačkim tekstovima kako bi se u tom smislu Lenucijeva potkova prikazala kao trajno sredstvo inspiracije za umjetničko stvaralaštvo. S naglaskom na isto, učenici će organizirati recitaciju u parku Zrinjevac, kao i predstavu u kojoj će pokušati prikazati život ljudi iz vremena Lenucija.
Naziv aktivnosti: UPOZNAJMO PROŠLOST I SADAŠNJOST grada KROZ MUZEJE I GALERIJE
Ciljevi i zadaće:
- upoznati i educirati učenike s kulturnim identitetom i baštinom grada
- razvijati kod učenika svijest o očuvanju materijalne i duhovne povijesno-kulturne baštine grada Zagreba kao i nacionalnog identiteta
- usvojiti osnovna znanja i pozitivan odnos prema kulturnoj baštini i domovini, kao i prema drugim kulturama, europskoj i svjetskoj kulturnoj baštini
- razvijati cjelovit osobni razvoj učenika, za čuvanje hrvatske duhovne i materijalne nacionalne baštine, za europski suživot
- poticati i unaprjeđivati kod učenika intelektualni, vizualni, estetski, društveni, moralni i duhovni razvoj
- poticati kod učenika maštu, radoznalost, kreativnost i stvaralačko mišljenje
- poticati prihvaćanje pravila suradničkog rada i odnosa u skupini (solidarnost, tolerancija, uljudno ponašanje i uzajamno pomaganje)
- primijeniti spoznaje i koristiti ih za estetsko oplemenjivanje školskog prostora
- kvalitetno provođenje slobodnog vremena
- stjecati pozitivan stav prema radu
Nositeljica:Iva Grisogono
Suradnica: Jurica Pavić i Antonia Runje
Ciljna grupa: učenici od 1. do 34razreda (22 učenika)
Vremenik: siječanj – lipanj 2011.
Mjesto provedbe:
Arheološki muzej, Etnografski muzej, Hrvatski muzej naivne umjetnosti, Hrvatski školski muzej, Hrvatski željeznički muzej, Muzej grada Zagreba, Muzej za umjetnost i obrt, Muzeji Ivana Meštrovića - Atelier Meštrović, Muzejsko memorijalni centar Dražen Petrović, Tehnički muzej, Tiflološki muzej, Memorijalna zbirka Miroslava i Bele Krleže,Moderna galerija
Realizacija programa:
učenici će se prema ranije najavljenom posjetu muzeju, galeriji sa stručnim vodičem upoznati s muzejskim eksponatima, sudjelovati u radionicama muzeja, te ostalim aktivnostima koje pojedini muzeji u svom programu nude. Potom će u knjižničnom prostoru škole individualno, u parovima i grupi izrađivati edukativne plakate kojima će oplemenjivati školski prostor, izrađivat će PowerPoint prezentacije koje će prezentirati ostalim učenicima škole na satovima razrednih odjela, Vijeću učenika, Vijeću roditelja i na sjednici Nastavničkog vijeća, te će pripremiti materijale za web stranicu škole i školski list.
Vrjednovanje:
- iskazivanje pozitivnog odnosa prema aktivnostima i stvaralaštvu te izvedbama i ostvarenjima učenika
- iskazivanje većeg zanimanja učenika za slobodnim aktivnostima
- edukativni plakati o muzejima poboljšat će zanimanje za vannastavnim aktivnostima sljedećim generacijama učenika
- učenici sudionici aktivnosti proširiti će znanje iz općeobrazovnih predmeta, kao i predmeta iz struke