CENTAR ZA OSPOSOBLJAVANJE STROJOVOĐA
voditelj: Josip Kunac
email: josip.kunac@skole.hr
mob: 099 712 51 75
« Listopad 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Samovrjednovanje
Od svibnja 2004. godine, kada je Europska komisija ratificirala Zajednički okvir za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju1, osiguranje i unaprjeđenje kvalitete postalo je sve važnije za ustanove koje pružaju strukovno obrazovanje i osposobljavanje diljem Europe.
Hrvatska je tek na početku usvajanja europskih postignuća u području osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. U ožujku 2010. godine, EQARF2 je prilagođen nacionalnom kontekstu i izrađen je prijedlog Okvira za kvalitetu u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju zajedno s instrumentima osiguranja kvalitete namijenjenima sustavu SOO-a. Od ožujka 2010. do ožujka 2012.
Osobito je samovrjednovanje, u kombinaciji s vanjskim vrjednovanjem, obećavajući instrument razvoja i osiguranja kvalitete ustanova za strukovno obrazovanje. Samovrjednovanje može biti nadogradnja već postojećih aktivnosti osiguranja kvalitete u određenoj ustanovi za strukovno obrazovanje, a, osim toga, ono potiče stvaranje partnerstava i razmjenu iskustava između njih samih, lokalne zajednice i tržišta rada.
Postizanje određene razine kvalitete u izvođenju programa strukovnog obrazovanja i osposobljavanja dugoročan je proces koji zahtijeva pomnjivo planiranje i organizaciju. Jedan od mnogih koraka u procesu uspostave sustava kvalitete je samovrjednovanje uspješnosti ustanove za strukovno obrazovanje prema definiranim standardima kvalitete.
Standardi kvalitete definirani su kroz 6 prioritetnih područja, svako prioritetno područje podijeljeno u područja kvalitete koja su dalje definirana nizom kriterija kvalitete koji određuju standard i razinu aktivnosti i procesa u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. Ovi kriteriji kvalitete su temelj samovrjednovanja opisani kao deskriptori uspješnosti.
Upravo ovih 6 prioritetnih područja nalaze se u anketi koju molimo da ispunite da bi naša Škola mogla započeti proces samovrjednovanja, utvrđujući nivo kvalitete koji smo do sada postigli, odnosno temeljem toga mogla donijeti planove za unapređenje kvalitete.
Anketi mogu pristupiti svi dionici. Ona je anonimna, a rezultati su dostupni samo Školi i koristiti će se samo za proces samovrjednovanja.
Podijeljena je u 6 prioritetnih područja. Na postavljena pitanja ( deskriptore uspješnosti ) odgovara se sa DA ili NE. Nije obvezno odgovoriti na sva pitanja, no molimo Vas odgovorite na sva ona pitanja za koja mislite da imate dovoljna saznanja.
Roditeljima i učenicima predlažemo da ispune ankete 2. i 3. prioritetnog područja, jer su ona predmet njihovog interesa i svakako nam je važno njihovo mišljenje.
Anketi možete pristupiti preko linkova koji su dolje nabrojani a predstavljaju prioritetna područja:
ANKETE:
1 – Planiranje i programiranje rada
2 – Poučavanje i podrška učenju
3 – Postignuća učenika i ishodi učenja
4 – Materijalni uvjeti i ljudski potencijali – profesionalni razvoj radnika
6 – Upravljanje (ustanova i kvaliteta)